Skrattsjuka


Jag gillar läget just nu. Är hemma hos mammsen och det bästa av allt är att båda mina brorsor också är här, då kan det inte bli bättre. Jag och lillebror delar rum nu medans vi är här och jag måste erkänna att det kändes lite nostalgiskt igår när vi gick och lade oss. Vi surrade på innan jag som vanligt, som förr alltid somnade nästan mitt i en av lillens meningar :) inte riktigt men nästan...
Och jag kommer ihåg att man alltid hade svårt att somna när man sov i samma rum, det kändes som om man hade alldeles för mkt att prata om, eller så fick man "skrattsjuka" och bara skrattade tills tårarna sprutade, det gick inte att sluta. Och jag minns att Benna, han var expert på det.. det kanske han ännu är (?) Jag minns en gång ganska nyligen, kanske 3 år tillbaka då han sov hos mig i lägenheten. Då satt han igång och tokgarva men den gången skrattade jag inte med han, eller jo en stund men sen blev jag bara irri, för jag var jätte trött.

Och att Wille är en charmig kille, han charmar en även när han sover gullungen! :)
( han sover också med oss :) )

Idag har det inte hunnit hända så mkt egentligen, fikat lite snickerskaka och misslyckade vita choklad toppar, varit ute och åkt fyrhjuling.

Nu ska jag ge min son lunch sen ska han få vila en stund.

Vi får höras senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0