Super-women


Inte så givande dag idag inte. Har egentligen inte gjort något vettigt alls.
Det enda som känns riktigt vettigt är att jag inte har rökt ett endaste bloss sen i lördags kväll. Jag är stolt över mig själv. Men viljan har jag ju haft länge men inte kraften. Men jag är riktigt förvånad över hur bra det gått den här gången. 3 dagar tar det för nikotinet att försvinna helt ur kroppen, så efter dag 3 sägs det bara bli lättare, fysiskt,  då är det bara den mentala biten som kan vara jobbig. Idag har det gått 3 dagar, söndag-måndag-och tisdag, så ja.. nu blir det bara lättare och det känns ju bra. Då kan jag ju bara inte misslyckas med det här. Så lätt som det gått hittills, lättare än så? Jahapp, de sägs ju så iaf!
Härligt!

Imorgon är det onsdag ja. Då har jag möte med SYOn :) Får se om vi kommer fram till nå bra, låter det inte bra så far jag direkt därifrån - till arbetsförmedlingen och söker jobb istället. Eller något sånt.

Nu ska jag sova.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lottie

Go Tilda! Fortsätt hålla dig nikofri så kommer du inspirera mig att göra detsamma ;)

2008-10-29 @ 20:38:55
URL: http://addictedtoyellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0