Typiskt!


Ni tror inte att jag missade City akuten iaf, öööh jo! Ändå har vi (jag, Jenny & Danne) suttit i soffan framför tvn hela kvällen, från klockan halv åtta till nyss. Sen sätter sig Danne här och läser min blogg och säger " Tilda, du känner inte att du har glömt något?" Jag började fundera och ser sen att han är inne på min blog och utbrister då ett NEEEEJ. Vipps så hade klockan blivit tio och jag hade precis missat hela :) Vi har haft på en annan kanal hela tiden. Menmen, det är som sagt inget ovanligt :) Jag missar ofta saker jag tänk se på tv.

Nu ska jag ladda min söta lilla rosa mp3spelare med bra musik och sen ska jag gå och lägga mig i sängen och bara flyta med musiken tills John Blund varit på besök och gett mig en rejäl omgång och att jag sen kommer att somna på momangen ;)

Godnatt cybervärlden :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0