All messed up


30 minuter till att bara sitta här och glo, sväva iväg på moln med hög musik i mina skullcandylurar.
Wille sover så då passar jag på att chilla här framför burken.

Mitt liv just nu känns rätt upp&ner. Känns som om jag har så mkt att säga men jag kommer samtidigt inte på något. Jag känner mig tom, det är nog rätt ord. Och tom, det är det sista jag vill känna mig just nu. Jag vill känna så mkt mer. Det är mkt roligare att känna, oavsett om man känner glädje eller sorg. Det är iaf en känsla man kan förklara. När man känner sig tom så finns det ju inte så mkt att säga eller förklara heller.
Förhoppningsvis är det den här tiden som får mig att känna så här. Men i vanliga fall älskar jag hösten, men nu är det i stort sett slutet på hösten, snart kommer vintern och det känns ju ganska deprimerande. Det känns inte lika kul.

Nåväl skit samma, det går över.. det gör det alltid. Vi alla kan ha dåliga dagar/tider/perioder.

Snart börjar våra bästa, sen ska jag till tandis, senare blir det middag hos Dannes brorsa sen hem och sova eller något.

Men shit vilket deprimerande inlägg det blev, så får det ju inte se ut.
Kan väl avsluta med en video :)





Han är grymt rolig! ^^
Eller så har jag kass humor :)

Nu hej.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0