Fem myror är fler än fyra elefanter.


Dagens planer är fyra.
Nu först, duscha
Sen, körlektion
Senare, Middag
Ännu senare, Idol.

Min dag startade inte bra, när jag klev upp var jag så förbannad eller jag var inte, jag blev förbannad.
Det är ingen lek nå mer, 1 år har gått. Nu är det då på tiden att skärpa till dig lite!


Annars så ser jag fram emot dagen. Körlektionen ska bli intresann, idag får jag mer svart på vitt vad jag kan och inte kan och det är ju skitbra.
Sen ska vi på middag hos Jenny, nu kommer jag inte ihåg vad hon skulle bjuda på men jag minns att jag tyckte att det lät gott iaf :)

Just ja, jag har två bilder på min Carro och på min Wille att bjuda på :)
Jag tyckte dom var söta ;)


Han tyckte att det var skitkul när Carro gjorde grisnäsa på honom :)


Ja, jag tror inte att jag har egentligen så mkt mer att skriva ner. Jag ska hoppa in i duschen nu medans Wille sover.

- Good or bad?
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh mitt lilla söthjärta ! :) <3

2008-10-10 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0