Väldigt skumt


Igår när jag och Danne gick och la oss hände två skumma grejjer. Först så var det som om någon högg mig i magen flera gånger. Jag skrek rakt ner i kudden av smärta, kallsvettades och skakade. Men det gick över efter någon minut.

Sen blev jag jätte törstig, så jag skulle gå till köket för att dricka vatten. Jag klev upp, kände mig yr och PANG! så hade jag kraschat in i garderoben, jag är alldeles öm på överarmen idag så det var en ganska ordentlig smäll.

Skumt var det iaf, jag har ingen aning om vad det var för något som hände.

Jaja. Idag ska vi väl gå och handla, det blev aldrig igår, gick till pappa och kom aldrig nå längre.

Ikväll blir det troligen lite mys här hemma. Varm choklad med grädde och till de ska vi käka krabbilurer ( vet inte hur det stavas men nå sånt iaf :).

Ha en bra tisdag!

Puss

Kommentarer
Postat av: mammiga Annelie

Du,min vän...Du kanske ska kolla upp ditt blodsocker...Man blir ju faktiskt lite orolig när man läser...Pussa familjen..Kram från mig

2008-10-14 @ 21:48:08
Postat av: Tilda

Mitt blodsocker är fine! Jag har redan kollat upp det, så det är någon annan skum anledning till min yrsel. Puss på er!

2008-10-15 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0