Wille har blivit stor :)


Efter prommisen till dollar så svände jag av och gick till svärmor. Där åt vi middag och bara var. Sen for vi och köpte en ny bilbarnstol åt Willekillen. Det blev en begagnad men den var fin. Wille ser så stor ut när han sitter i den :)
Det jobbiga med den nya stolen är att eftersom vi itne har egen bil så blir det ju besvärligare att sätta fast den i alla bilar än vad babyskyddet var. Men det får vi väl leva med tills vi har kirrat en egen car. Just nu sitter den i W's farmors bil eftersom han åker mest med henne. Men dagen då jag får körkort så lär vi nog flytta över den till min pappas bil, för det är nog den bilen jag kommer att köra tillsvidare :)

Wille, en blivande rockstjärna ! *


Wille och hans gitarr ;)

Nu ska jag unna mig ett glas cola och lägga mig och glo tv.
Imorgon ska jag ringa BVC och fixa en tid för 1års - kontrollen och sen kanske jag måste fixa en tid åt mig också på samma gång.

Vi ser ju om det blir någon mer uppdatering idag, man ska aldrig säga aldrig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0