Wille somnade på mackan.. nästan.



Idag fick jag sovmorgon, när W vaknade så kom mormor hans upp och hämtade honom så jag hade turen att få sova lite längre, skönt var det. Lillgossen har vaknatsovitvaknatsovit hela natten. Halvfem tror jag att han somnade och sov i ett svep till halvnio. Jag klev upp vid halvelva kanske, då satte jag mig med Wille och lillebror (och mamma satt här vid datorn) vid frukost bordet. Wille fick en macka men han la den bara mot kinden och goade med den, sen la han sig fortfarande med mackan mot kinden ner mot armen och ner på bordet. Han var jätte trött, hade han fått ligga så typ 3 sekunder till så hade han somnat där han låg :) hihi.

Får se vad som händer idag, det är det som är ganska skönt att vara här.. man tar bara dagen som den kommer, här behöver man inte göra ett skit egentligen :) lovely!

Nu ska jag spela lite guitarhero !

Willes andra tand har kommit upp nu :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0