Womanizer


Jag kan inte direkt påstå att jag är på bra humör idag, absolut inte!
Därmed kan jag inte heller påstå att jag kommer att vara en rolig människa att vara med idag heller.
Inte då än så länge iaf.

Jag stör mig på allt idag, vill ni veta vad jag stör mig på just nu?
Nu stör jag mig på ett surplande och ett "svälj-ljud".
Tänk er: Det är knäpptyst i rummet, bredvid dig sitter det en kille med en kaffekopp, varje gång han ska dricka så surplar han i sig en klunk sen går det en sekund eller två, den här tiden har han då haft kaffet i munnen och nu är det dags att svälja, då låter det KLUNK! ..Och så detta om och om igen tills kaffet är slut. Det sitter jag och stör mig på just nu.


Som sagt, jag är lite överdrivet lättretlig idag. men jag mår inte bra, min skalle bara bankar och jag har ont i hela kroppen, när jag andas och .. bla bla. Sen har jag abstinens på det! Så det är skitbra! Tur så har det ännu inte gått ut över Willeman, det har man inte samvete att låta det göra. Det är nog tur att han finns såna här gånger, annars hade man väl deppat ihop helt :)

Och en låt som satt sig på hjärnan är Britneys Womanizer, jag tyckte faktiskt att den var lite bra :)
Ska digga lite till den nu innan våra bästa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0