2331


Nä nu ni gott folk ( vad många n-ord det blev i följd ), ska jag då krypa ner. Jag känner att jag ändå kommer att ha svårt för att sova, jag för "för vaken" i hjärnan, så jag har fört över lite låtar i min låtask ( mp3-spelaren) som jag kan ligga och lyssna på för att varva ner för att sedan kunna sova. Bra kod!

Imorgon ska jag och Jenny göra stan.. eller typ lindex iaf, vi ska se om vi hittat något vi kan shoppa till våra barn i klädväg. Wille behöver verkligen nya kläder, helst nu när han ska börja på dagis.. där går det massor med kläder. Jag vet int evad han pysslar med där egentligen, han lyckas då iaf bli 100 ggr så skitigare än hemma :) hehe. Men det är väl så det ska vara.. då kanske han har haft kul iaf :)

Äh, nu zzzooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0