BUBBLAN


Åh, vad jag känner mig dålig på det här med bloggandet ( har kanske aldrig varit duktig ens en gång men jag har iaf varit duktigARE ). Jag har ingen inspiration överhuvudtaget.. egentligen inte till saker som inte har med bloggen att göra heller, det är väl det som är grejjen..  jag känner att jag lever i en egen bubbla nuförtiden.. och det är svårt att dela med sig av den.
Äh, det är väl bara tanken på att skolan börjar snart.. dags för plugg igen och jag har inte heller riktigt bestämt mig för vad jag ska läsa heller.. det känns lite jobbigt. Men jag ska gå och prata med syon när hon kommer tillbaka. Hon är riktigt trevlig och är lätt att prata med, hon brukar ha bra råd. Förra terminen sprang jag in till henne stup i kvarten kändes det som :)

Idag var jag iaf ut till min mami, jag och Lillebror får dit, det var trevlans.. sen åkte vi hem och nu sitter jag här.

En bild på W och hans mormor, tagen förra veckan någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0