Det knakar i mitt huvud


Idag har varit en halvbra dag, har umgåtts med mina stjärnor - ätit god mat och hälsat på Alexander.
Nu har jag ont i mitt huvud, det är en jätte skum "onda". Det liksom knakar i huvudet så fort jag rör på det också.. jobbigt värre!

Och det här med att få Wille att sova på kvällarna, det kan fortfarande vara svårt.. vi har väl haft våran tur så länge nu att det är dags för att vara jobbigt en tid nu också.. han är ju så duktig på att kliva ur sin säng så det utnyttjar han giiivet till MAX. Nåväl, det går väl över någongång?

Nu sitter han iaf här i soffan med mig, hihi. Han spelar luftgitarr till Magnus Uggla, haha :) sötnöten min!


Sen blir det Harry Potter!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0