fourteen sucks!


Den blir det ikväll, fjorton suger alltså.
Jag vet ändå att jag bara kommer att ligga och slökolla den, skönt om man kanske till och med skulle somna till den, haha.
Trött är jag då men jag känner att än är det för tidigt för mig att gå och sova så något måste jag sysselsätta mig med tills det känns som att tiden är inne.. hihi.

Nu är det reklam så jag kan surra på här lite mer tills det börjar.. vad ska jag säga ? Hm, jo jag har kirrat frisör åt mig om jag får för mig eller rättare sagt får råd att köpa hår.. jag vill förlänga det. Jag har ju ganska långt hår på det längsta stället. Men i och med att då när jag klippte mig klippte en sån konstig frisyr då håret var kort bak och längre fram, på ena sidan lite längre än den andra sidan.. då såg det iaf bra ut nu börjar det bara se mysko ut.. jaja men till saken, jag vill få det långt och då menar jag lika lång på alla ställen, haha. Jag vill ha det jämt och fint. Men det kostar ju typ 1000 kr att beställa men det är ju mkt mkt mkt billigare än att göra det hos frissan. Jag har ju ringt dit tidigare och hört hur mkt dom skulle ta för att sätta i mitt hår. .  mellan 3000 och 6000 eftersom jag har så rackarns tjockt hår.  Såå, ska jag göra det så blir det att köpa och göra själv.. eller ja, min privata frisör kommer då att göra det åt mig :) Hon som haft det mkt själv..

Oj, nu snackade jag på för mkt, glömde bort filmen som nu redan börjat.

Hörs kanske senare eller så imorgon om inte imorgon så på måndag osv.. :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0