Gott och blandat !


Först och främst.. min kamera han börjat bli lite dålig.. när man slår igång den så ska ju linsskyddet öppnas automatiskt.. och det gör det också.. men ibland så öppnas det som bara till hälften, då blir det så här när man fotar


Men iaf, vi har cyklat till Willes morfar idag, vi var där en stund bara innan vi cyklade hem igen. Fotade lillgrabben när vi kom hem då jag tyckte han var så söt då han satt på sig sina favvoglajjor ( dom blev roligare att använda då glaset trillat ur dom ) samtidigt som han hade hjälmen på sig :) ..

Nu har vi slängt fram lite karra och coke, ska slå igång en film. Känns bra.. det passar mitt humör idag :)



Jag säger godnatt nu, om det blir så att jag inte bloggar nå mer idag, vilket är mest troligt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0