Helvetesjävlaskitvadlivetkännspissjustnu


Dagsersättningen den här månaden var ju skyyyyyyhög. Not!
Får se hur man ens kommer att klara sig denna månad, fast jag var ju iaf förberedd.
Det tristiga är ju att skolböcker måste köpas - 1300 spänn bara där.
Sen får vi ju se när csn rullar igång, bilförsäkringen ska betalas i september också... hoppas innerligt att det kommer att gå ihop, det borde de ju göra men med min tur så kommer väl csn igång först i till jul - ok överdrivet jag vet, oktober då!
Ja, skit samma, det ordnar sig * lalala* !

Nu färdig klagat!

Imorgon är jag ledig, nice som fan.

Längtar till helgen, då blire mys med Jenny.

Allt för nu.
Puss hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0