Hemma hos C


Jag och Wille sitter hos Carro, hon bjöd oss på mat idag. Palt blev det, satt fint det.
Jag hade plans på att fara och hälsa på hemma hos min far men jag vet inte om det blir av, klockan går och det blir bara senare och senare. . innan jag lyft arslet härifrån har väl klockan hunnit bli..  ja, ännu senare. Så vi får se.. om inte annat så blir det att fara förbi där imorgon kanske..

Wille står ute på ballkongen, jag ropar på honom men han kommer inte, så jag gick dit och frågade vad han gjorde
Wille säger - Jag röker. eller visst, han sa mer "ja öjker". Sen står han samtidigt och suger på pekfingret, drar ut fingret och blåser ut.. herregud, gulligt var det men samtidigt så inte... vem vill se sitt barn stå ute och röka ;P

Sen så har han tydligen respekt för sin moster (en av mina mostrar egentligen men kallas bara moster åt honom också eftersom han ändå inte har någon riktig moster, jag har ingen syster ) för så fort han gör nå hyss här hemma hos dom så har jag sagt att det är mosters grej och att hon inte vill att han ska leka med den, då slutar han kvickt att röra. Sen alldeles nyss lekte han med nå olämpligt och jag säger nej åt honom, då fyllde han i min mening och sa " OSSTEJ !" Högt och tydligt med sin mörkaste röst. haha helt söt :)

Nu ska jag kila.. luktar bajs.. Wille sitter närmast, kan det vara han ? Ska kika..




Vem har sagt att det ska vara lätt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0