Humor!

Jag och Danne satt och diskuterade min beslutsångest när det gäller skolan, om jag ska gå omvårdnads-programmet som jag kommit in på eller om jag ska skippa det och läsa en massa blandade kurser i stället.

Jag säger -  Dom säger ju att omvårdnads på komvux är rätt kämpigt att läsa och med tanke på svininfluensan så kanske det inte är rätt läge . .
Danne*ASGARV*

Haha, rätt kul var det faktiskt, det lät kanske lite fel eller konstigt men det jag egentligen som menade var ju att förra terminen då jag läste en massa huller om buller kurser så var ju Wille jätte ofta sjuk, rätt ordenligt också och då var det ju jätte jobbigt att gå skola samtidigt. Och nu när the swineflue går så vet man ju aldrig om han får den, eller kanske en själv heller.. haha! Ja.. typ så. Nä, jag är trött.. ingen idé att förklara bättre.. det kommer ändå inte att gå.. för egentligen kanske det inte var så kul i någon annans öron, det brukar ju som vara så ibland. Ingen annan hajjar det roliga liksom.

GODNATT NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0