Jag har ett huvud iaf, det känner jag..


Har tillbringat ett par timmar hemma hos Jenny med henne och Gustav, Gurre var lite grinig och ville inte sove till en början men till slut så somnade han på mig, det var så varmt och mysigt ( lite väl varmt där ett tag ) och också väldigt sövande. Jag var ju i valet och kvalet över att åka dit eftersom jag var så rackarns trött, så när han väl somnade så höll då jag också på att göra det :)  Jag och Jenny surrade på lite, sen var det dags att åka hem.

Nu sitter jag här.. jag känner mig wierd. Jag svettas som en gris och har ont i huvudet, inte som bara i huvudet som i huvudvärk, utan jag har ont i hela huvudet, i öron, ansiktet och i huvudet.. konstigt känns det. Nåväl, trött bara säkert.

Ska glo lite på fejjan nu, sen ska jag gå och sova.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag menar ju det !! :D

2009-08-17 @ 23:34:42
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0