Låddan kallar!


Så gick det med mitt "gå och sova tidigt". Om 1 minut är det en ny vecka med nya möjligheter/bekymmer ja allt som kan inträffa. Det som känns mindre kul är att jag ska upp om .. *räknar på fingrarna* 6,5 timme typ. Och än har jag inte lagt mig . . och det är ju inte så att man somnar så fort man lägger huvudet på kudden heller. Så ja, det kan ju vara dags att gå och sova. Det ska jag också, ska  bara vänta någon minut till. Var ju tvungen att hänga tvätten nyss också. Ja. .

Idag invidge Wille sina regnkläder, vi gck ut i blötan. Prommade till en lekpark där Wille fick leka.. inte för att han lekte så mkt, han gick mest runt och funderade. Sen gick vi förbi moster Annso och drack kaffe, sen hem, sen åt vi med Jenny och Gustav, som förövrigt var hos moster också :)

Nu snarklådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0