Lördag kväll

Det slutade med att gå hem till min far ändå och det ångrar jag inte, det var mkt behövligt. Wille hade det riktigt roligt där och det är sånt man verkligen blir lycklig av, att se honom skratta och le. Åt där också, idag blev det en pizza, var rackarns lat.

Sen var det dags att gå hem och här är vi nu, Wille har nyss lagt sig. Jag satt och kollade om det var nå bra på tv ikväll, den gröna milen och någon annan film var det iaf. Den första vet jag ju är riktigt bra men den har man ju sett.. den andra lät väl.. som en film iaf. Något att se iaf, den kanske är jätte bra.


Jag vill ha så mkt just nu. Nya gaddar, nya kläder, nytt hår, ny kropp, nytt hem. Jag vill börja på nytt.. nästan.

Nåväl,  ha en trevlig kväll allihop.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0