Lördis

Igår blev en riktigt bra kväll, hade grymt kul med tjejjorna :) Mkt skratt, prat och dans.
Bjuder på två bilder som togs igår ( inte av mig dock.. jag har snott dom från Johannas fb, hihi- men jag fick tillåtelse)





Vi är aldrig seriösa nästan ... så jag är chockad över att det iaf fanns en bild som vi faktiskt såg lite seriösa på, den första :) haha.

Idag har det inte hunnit hända så mkt, tagit det mest lungt. Wille killen ligger här bredvid mig och sover, så söt.
Ska snart väcka honom.. han ska få något i magen :)




Ikväll blir det kanske grillning, får väl se vad som händer.. det ser ju som lite regningt ut och så.. så det kanske slutar med grillning i grillen ?  ;) men det går lika bra. hehe.
Det ser väldigt mörkt ut på himlen just nu.. oj.

Äh men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0