Lugna puckar


Dagen har till skillnad från igår då den kändes enormt lång gått jätte fort. På morgonen kom lillebror hit, vi satt mest här och gjorde ingenting. Sen for vi och köpte present åt Jenny och sen for vi dit och grattade henne :)

Efter kalaset så fick vi för oss att fara ut till W's mormor, vi kom dit och mamma min hade lagat mat, satt fint i kistan :)
Wille blev glad över att träffa sin mormor och mormor blev nog minst lika glad över att träffa honom också.. säkert över att träffa oss alla men . .  förhoppningsvis ;)

Vi lekte på där ett par timmar, gick även förbi grannarna där som skaffat sig en puli-valp , åååh vad söt hon var :)

Sen åkte vi hem och här sitter jag nu. Wille sitter här bredvid och snuttar med sin snutte filt och har tutten i munnen, han är ganska trött så vi håller tummen och tån på att han vill somna i tid ikväll, det har faktiskt gått rätt bra de sista kvällarna * peppar peppar ta i trä *

Få se om jag blir själv hemma ikväll ( förutom älskade Wille då ), visst i så fall är pappa Daniel troligen mest bara två trappor upp.. men ändå. Han skulle upp och tapetsera (?)

Skit samma, för mig gör det inget vad han än gör.. jag tänkte ändå bara ta det heeeeeeeeeeelt lugnt ikväll. Då kvittar det för mig om jag är själv eller om någon är här . . bara jag får ta det lungt :) hihi.

Ska snutta lite på min lilla Wille nu innan det är dags för honom att sova.

Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0