mormor besök

Vi har haft Willes mormor på besök över natten, det har varit kul. Wille och hon har busat på som vanligt :)
Han fick även jätta tuffa kläder av henne.

Just nu sitter han på henne och låssas att hon är hans motorcykel, nu startade han den  "BUMBUM bum bum". Sen vinkar han hejdå och kör :) hehe. Så söt så söt.  Jag har glömt att ta hem min kamera så det har blivit lite fotande de sista dagarna, tråkigt värre. Måste komma ihåg den idag, jag har ju lite bilder från bröllopet ihelgen, dom hade ju varit kul att få in på datorn.

Idag blir det nog ( förhoppningsvis ) att leka med Lojsen, ser fram emot det.. för "snart" åker hon ju tillbaka till sitt gbg. TRÅK!

Nä, idag blev det inte nå vettigt inlägg heller. Kanske senare ? :)

Hoppas ni alla får en toppendag iaf !
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hi hi hii, det hade jag velat se :D

Noah brukar också bli tok-trött vid kvällsgröten och ögonen börjar rulla, men det har aldrig varit i närheten som med eran gosse :)

Jo, har är ju helt sjukt charmig, men han kan vara allt sur också. Ett sjuhelsikes humör :)

Måste ju säga att eran pojk också var rackarns gullig !! :)

Vem är du förresten? :)

Kul att få veta vem ens läsare är :)

2009-08-13 @ 14:42:35
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Pssssst. . . Länkade till ditt inlägg på min blogg - det var ju bara för gulligt :)

2009-08-13 @ 14:43:00
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Njaaaa, det säger mig inte så mycket, men säkert känner jag igen dig när jag ser dig. Man brukar ju känna igen gällivarebor :)



Jo, satan om man bara kunde få fler att ge sig tillkänna :p

2009-08-13 @ 16:20:40
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0