Morot/kålrot



Vissa saker kanske man inte ska nämna högt bara för sitt eget bästa, folk får ju inte tro att man är psyk men alltså jag tror fan på allvar att jag var på väg att förvandlas till en grönsak igår.. jag såg saker ingen annan såg. Och det värsta av allt var ju då att jag var spiknykter. haha! - och jag var dösäker på att det jag såg var verkligt, tills jag blev övertygad då ingen annan såg det.. läskigt värre ! Jag har aldrig varit med om nå liknande. Idag har det däremot varit lungt, inte synvillor inga konstigheter alls.
Jag var kanske bara trött eller något.. förhoppningsvis ;)

Idag är det fredag, den här helgen är fullbokad och det är kul. Först och främst idag så ska vi åka och gratta 50-åringen Berit :) Grattis grattis! Sen efter det så ska jag umgås med favoriterna - Carro, Jenny och Benna.. vi ska ha skoj! :)
Imorgon blir det bröllop också! :) så helgen är bokad. Söndag ? då vet jag faktiskt inte om vi har nå planer.. men det löser sig säkert :)


Nä nu kanske man skulle ta tag i sig själv.. typ duscha, klä sig, lägga på ett ansikte och en peruk.. typ :)

Ha det så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0