Slut i skallen


Hat varit på bröllop idag, det var fint :)

Nu är jag alldeles slut i skallen, ska gå och sova nu på spurt.. Jag hade gått tidigare om det inte vore så att lillgossen alldeles nyss somnat. Han somnade här på soffan, vägrade ligga i sin säng.. så till slut gav jag med mig och lät han sitta uppe en stund innan jag skulle försöka på nytt igen.. under den tiden somnade han här, så jag bar honom till sin säng och sen satte jag mig här. Jag som var sugen på att ligga och kika en film innan John Blund skulle komma på besök.. men nu tror jag att han är här i trakterna så jag tror inte att det är någon idé att slå igång en film.. näe. Lär ju bara somna till den.. eller ännu värre.. jag kanske lyckas hålla mig vaken och då blir det verkligen en sen kväll.. då är ju klockan mitt i natta innan jag somnat.


Djup suck. Nä. Nå äre lika att gå och sova.
Livat är det ute iaf.. det är väl nackdelen med att bo centralt, granne med krogen.. iaf när man själv inte är där. När man själv ska gå dit så är det ju toppen, det tar 30 sekunder att gå dit :) - kanske 1 minut att gå hem ;) haha.

Nu godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0