TRÅÅÅÅK BARA


Jag förstår inte, jag är så rackarns trött jämt. USCH. Allt känns bara jobbigt och tråkigt.

Var iaf och mötte min Lottie vid tåget idag, åh vad kul att hon kommit upp, ska bli kul att hitta på något med henne iaf, surra lite skit. Jag har inte träffat henne på evigheter så det är faktiskt något jag tycker ska bli kul... det är väl typ de som är kul just nu.

Snart börjar jag plugga igen också.. känns både och. Skönt att få lite rutiner igen men att plugga? Nja, det var rätt kämpigt förra terminen men det gick och jag klarade av de med rätt bra resultat också. Förhoppningsvis går det minst lika bra denna termin också :) Men jag ska nog börja med att höra av mig till syon.. sen får vi se hur det går :)

Nu kom Carro, hon ska äta med oss idag, nice! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0