Trött som tusan!


Bild tagen igår när vi sov en stund på soffan jag och min son.


Inte många timmars sömn i natt, dels för att jag för det första inte kom i säng förrän vid två, sen tog det en lång stund innan jag somnade, sen när jag väl somnat så har jag som inte somnat tillräckligt hårt, jag har vaknat av varenda Willes rörelse nästan, sen har Wille drömt mardrömmar eller något, för han har gråtit i sömnen. Sen då när jag väl vaknat så har jag haft jätte svårt att somna om. Här på morgonkvisten så har jag fått två hela timmars sömn iaf. .  kollade på klockan klockan sju senaste gången, Wille vaknade just vid nio och därimellan har jag sovit i ett svep iaf.
Jag är iaf ett gäng trött.

Idag är planerna:
- åka upp till komvux med papper
- fara på stan med Carro
- kanske ringa gällivare kommun om jag inte hittar deras räkning.. måste ha en ny?

Man kanske ska åka ut till Nattavaara, vem vet ? Det hade varit rätt skönt.

Mina ögon svider...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0