wellwell


I korta drag så har jag gjort följande idag:
- Vaknat ( antagligen)
- busat med Wille
- lillebror kom hit
- vi bestämde oss för att åka till nattavaara
- plockade upp Carro, hon följde också med, så jag Wille, Benna och Carro var det i bilen.
- åkte ut dit, moster med familj var också där.. vi åt god middag och umgicks, supernice.
- åkte hem hit..  benna tog sin  cykel och cyklade hem
- jag och carro åkte upp till henne, satt där ett tag
- moster kom hem, kul att träffa henne också
- sen for vi ut och gled
- hämtade upp Cookie.
- lämnade av mig vid min bil, jag körde hem med den.
- nu sitter jag här.

Typ så.

Nu godnatt . . .

imorgon börjar plugget för mig igen... åååååh, redan ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0