Wille visade mig vägen ut


Så nu har jag haft min första av två lektioner idag. Nästa har jag först klockan ett, tror jag slutar tre ?
Imorse försov vi ( jag, det är ju sen jag som skulle väcka Wille så ) oss, så det blev lite stressigt, kom 10 min försent till skolan.

Nåväl, att lämna Wille på dagis gick som på räls. Vi gick in, sa hej till fröken, klädde av Wille.. sen sa jag att jag skulle åka vidare, puss och kram osv.. Wille puttade mig och pekade på ytterdörren och sa hejdå. Så bra gick det, han visade till och med vart jag skulle gå ut :) hih. Men det är skönt, hellre det än att han gallskriker när jag går.

Nu mat.


Kommentarer
Postat av: elin

haha.. vad söt han är..:) jag borde ju få träffa han någon gång ju!

men nu blir jag bortrest till nästa sommar tråkigt nog. fast iofs så kanske han hunnit växa på sig lite tills dess. :) hur gammal är han nu? :)

2009-09-02 @ 14:48:13
URL: http://eahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0