Det var ett jävla tjat

Jag har tråkigt men samtidigt är jag för trött för att ens hitta på något att göra. Jag är less. Less på att gubben, den stora är så sur och gnällig hela tiden och jag är trött på hur stökigt det är här, måste städa men jag drar verkligen ut på det. Jag tycker det är trist att laga mat, helst när det är tråkig mat och när de andra ( surisen, Wille kan tyvärr inte laga mat ännu ) bara ligger och väntar på att få allt serverat på ett silverfat. Ja, det är trist när man är på dåligt humör också. Jag är på dåligt humör, iaf just nu. Jag blev på dåligt humör av att bara vakna i morse då det bara lät GNÄLL GNÄLL här hemma. Haha!

Det enda positiva idag är att vi kirrat så att vi kan åka till Siknäs, toppen!
Sen att jag har världens underbaraste lillgosse :) Han får tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0