En av säkert mijoner fördelar med bärbar dator


Är det inte great att kunna sitta vid datorn trots att det åskar som bara den ute ? Öh jo. Men nu var det så här att Tilda (jag för er som inte förstod det ) inte är så smart. Jag satte mig här i soffan med Wille och funderade på vad man skulle hitta på, vi satte oss och läste bok.. nu först när jag frågade Danne om det slutat att åska så man kunde sitta vid datorn och då jag börjde trycka in sladden i väggen så trillade slanten ner. Min dator har ju varit igång iaf, trots att sladden varit utdragen ;) haha, visst jag hade ändå inte kunnat vara på intenet då Dannes dator+modem varit utdraget, men iaf.. en patiens hade man ju kunnat lägga ;) ha.

Ibland är jag rätt söt (trög)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0