Ett kuligt samtal med en kille på kanske 8 år :)

Pojken - Vad heter du?
Jag - Matilda
Pojken - Har du en bil?
Jag - Ja, det har jag
Pojken - Vad är det för bil?
Jag - En ford
Pojken - Jaha, är det en ford siesta?
Jag - Nä, det är en Mondeo
Pojken - Vilken färg?
Jag - Blå
Pojken - Vars har du den ?
Jag - På parkeringen
Pojken - Ser du den härifrån?
Jag - Nej, jag har den parkerad på parkeringen som man inte ser härifrån
Pojken - Jaha, men om du skulle köra bilen och parkera på den där parkeringen skulle du se den hemmifrån då ? *pekar på den närmsta parkeringen som man ser ifrån gården*
Jag - Jo, det skulle jag göra, för jag bor där *pekar bakom mig på våran port*
Pojken - Då tycker jag att du ska köra den dit för då har du mer pejling på bilen.
Jag - Haha, nååå.. ja, jag får kanske göra det. Måste bara vänta på en ledig plats först.

SÅ HIMLA SÖT KILLE.
Han lät så vuxen när han sa den sista meningen :) haha. Det lät verkligen som att det inte var hans ord utan något han kanske hört sin pappa säga någongång och härmade honom :) hihi.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha va gulligt

2009-07-10 @ 22:36:29
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0