Pottan

Nu är vi hemma igen. Mor min drog till piteå tidigare idag ( jag är inte ett dugg avis! NEJ ABSOLUUUUT INTE ;)) så vi packade ihop oss och åkte hem. Nu låter det kanske som om min mamma bara stack när vi var på besök och så var det också... fast vi visste om att hon skulle åka redan innan vi anlände dit :) hihi. Hoppas dom får det trevligt där :)

Vi har väl egentligen inte hunnit med att göra så mkt idag, eller jo.. vi har varit till Willes fammo och faffa, sen har jag även hunnit vara med Jenny och såklart gossat med gossen, Gustav.

Sen har jag ju även busat med min son, även bråkat med honom också tyvärr, han var inte allt för glad på mig tidigare, nu minns jag inte vad det var men iaf, det slutade med att han tog väääärldens sats och skallade mig i ansiktet, sablars! vad ont det gjorde, jag trodde för det första att min tand hade gått av, det kändes så... sen har jag nu en fläskläpp,då jag fick ett jack på insidan av läppen... hoff, jag tror även att Wille själv blev lite förvånad, han brukar skallas ibland när han blir riktigt sur men den här gången skallade han mig hårdare än någongång förr, han själv fick också riktigt ont tror jag, för han gallskrek även han sen.. jag tjoade till just vid smällen sen satt jag bara och höll för munnen och han satt och grät bredvid mig. Haha nu när jag ser tillbaka på det så måste det sett lite småkul ut, som om vi hade haft världens fight.. haha, Danne frågade iaf vad vi höll på med ;) Men sen blev vi vänner jag och Willeman, då var han lika go som han oftast är :)

Nu här på kvällen har vi sett en film, Why did I get married. Den var ganska bra faktiskt, iaf helt ok enligt mig.
Snart ska nog jag och Pottan* (Danne) och lägga oss.

*Pottan ska bli hans nya smeknamn här på bloggen ;) Idag såg det ut som om han hade en potta på huvudet, han hade varit och duschat innan vi slog igång filmen, sen måste han ha legat på nå sätt så att håret torkat och lagt sig lite roligt, jag skrattade då när han reste sig upp, jag frågade något i stil med " meh, hur du ser ut! Har du glömt pottan på huvudet?" Hihi, det översta lagret med hår hade som formats som en potta över det andra, svårt att förklara men kul såg det ut. Danne, jag menar "Pottan" skrattade också, så det var inte bara jag som var jävlig med honom :)

Nä, nu börjar det bli sent.. eller det är redan sent, så nu sängen.

Puss och adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0