I think I'm in love with my radio =)


Idag har jag träffat Jenny och Gustav, det var som kuligt. Jag har haft trevligt iaf, Jenny var övertrött så hon hade också kul gissar jag, oavsett om vi kanske egentligen hade tråkigt (?) haha. Nä, skämt o sido. Vi hade kul.. och Gustav är ju så underbart gullig. . trots att han spydde på mig och var tvungen att bajsa när han var i min famn :) hihi. Ska ta en ny dejt med dom soon.

Ikväll blir det lungt. Sk kika om det är nå bra på tv ikäll...

Nå, Wille var så söt imorse när han vaknade, då steg han upp själv och kom till mig som fortfarande låg i sängen och sa försiktigt " maaamma, ellii " = Mamma, välling :) Gulleponken.

Min nya favvolåt också ja..


Ha det bra hurrni.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0