Mys

Nu har jag satt mig ute på altan i solen med datorn. Väldigt skönt. Lilleman slocknade nyss. Han gick in själv och lade sig i sin mormors säng, där han nu sover :) Naaaw.

Vi är i Nattavaara på obestämd tid. Vi vet inte om det blir en dag, två dagar, tre dagar eller kanske en vecka ? Vem vet, mamma får väl i annat fall köra ut oss när hon är less ;) ( men hon lessnar aldrig på oss, iaf inte på Wille med mig är det kanske annat, men eftersom jag är Willes mamma och inte åker hem utan honom så har jag ju min trygghet där,haha )

Typiskt, nu när jag suttit här i ca 2 min så ska ju självklart solen gå i moln :)
Äh, men den kommer snart tillbaka.. * kollar upp på himlen och studerar alla molnen* . . . ..  eller ?

Vi får höras bloggen!

Tjingelingtingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0