Söndag/måndag


Söndagen har gått åt till att, göra vaddå ? Vi har inte gjort ett skvatt idag känns det som.. fast jag kom på att vi faktiskt varit lite på ranten idag, både till min pappsi och till Dannes mor och far. Men mer än så har vi inte gjort.. vi kikade en film här på kvällen, Familj på väg.. den gick på 6an. Jag har sett den förr men den är ganska kul faktiskt.

Lilleman kom i säng i tid idag, vi hann inte ens försöka lägga honom innan han hade slocknat på soffan, halv åtta var klockan då. Toppen! Det måste verkligen bli ändring på hans sovrutiner, den här sommaren har det varit lite hipp som happ med det. . men "snart" börjar allvaret igen och då lär det bli jobbigt för honom om han har ändrat sina sovrutiner till att somna närmare tolv på natten.. nejnej, vi ska ändra på det.

Imorgon är det måndag och då har jag bokat dejt med Jenny ( & Gustav ? ). Ska bli trevligt :)

Nä nu godernatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0