Times have changed, times are strange here I come, but I'm ain't the same . .

Nu är det godnatten för min del. .  vi kikade Wallander men den var inte så vidare värst bra enligt mitt tycke, nå har jag sett bättre. Nu är jag bara trött och vill och ska gå och sova, ska bara gå och göra mig klar för det först, typ borsta tänderna och tvätta ansiktet. . sen lär jag slockna som en klubbad!

Jag blev positivt överaskad idag då jag skulle förbi pappsen ( som varit bortrest i evigheter för mig och skulle vara borta i en vecka till typ ) och hämta grejjs. Och när vi kommer runt hörnet så ser vi bilen på gården! Åh så glad jag blev :) Man har ju som saknat honom här hemma.. trots att vi varit förbi till stugan två ggr under tiden dom varit där.. men iaf :) Kul var det.

Min mamma saknar jag också.. det är ett tag sedan jag träfat henne också. Men snart är det vinter igen och då håller sig folk hemma igen :P inkl. oss själva också! :P

Näääää hurrninini.. nu ger jag upp.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0