ÅH NEJ!


Det är inte sant alltså. Wille är sjuk .. IGEN! :(
Han vaknade vid åtta, ja ganska precis efter senaste blogginlägget, han var alldeles skållhet. 39.2 i temp. Hojja!
Han var ju alldeles nyss sjuk. När jag fick sportlov så hade han väl frisknat till något så när.. Nu är lovet slut, som jag hade en vecka och nu var det såklart dags för honom att vara sjuk igen :( stackars lilla bubben! Jätte ledsen har han varit, kanske därfär han varit extra grinig och skrikig idag. Han har även nu på kvällen dragit och petat i öronen, kanke öroninflammationen som är tillbaka eller som kanske aldrig riktigt försvann? Hm.

Ja, så jag lär ju missa en hel del i skolan den här veckan också med våran tur. Eftersom det blir så jävla mkt tjaffs då D ska vara hemma med Wille så lär det väl bli jag som blir hemma, trots att jag som sagt missar massor i skolan. Men jag vill jätte gärna vara hemma med honom också.. det är bara de att jag missar så mkt. ( och missförstå mig inte, Det är inte Danne som tjaffsar när det gäller att vara hemma med sin son utan det är stället där han ska ta ledigt/vård av barn ifrån ) IRRI! Nånånå. Vi får se, W kanske är frisk och alert snabbt som tusan den här gången.. det vet man ju inte. Man kan ju alltid hoppas att det inte blir lika långdragigt som sist då han var sjuk i två weeks :/

Ska sova nu med inställningen att inte få sova särskilt mkt inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0