Anledningen till att jag vet att det är söndag!


Hur vet man vad det är för dag egentligen? Alltså utan almenacka och sånna där hjälpmedel.
Jag har ett knep. Eftersom Wille har 39 graders feber så innebär nog det att det är söndag. Hittills när han har blivit sjuk så har det alltid varit på en söndag. Och jag tycker så synd om honom. Han hade först 2 öroninflammationer på 1 månad. VAd är det nu då ? Jag håller då tummen på att det inte är något i öronen igen. Snälla, håll tummarna med mig ! Stackars lilla Wille i så fall. Hursomhelst är det ju lite små irri att han är sjuk igen.. Hosta, snor och feber. Åh, jäkla dagis. Det är sen han börjat där han har börjat bli sjuk.... kan man inte få vara hemma med honom tills han blivit lite äldre, typ 18 år ? :) haha.



Nu ska jag mysa med min sjukling.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0