BEFORE BED!

Wille har feber var och varannan dag, why?
Ikväll hade han också febran, han ville inte sova.. så jag tog upp honom. Han fick sitta och smaska lite ostkrokar men var dock inte så jätte intresserad utan somnade i min famn i stället, efter att ha haft honom sovandes på mig så kände jag hur jag själv höll på att somna, Jenny också ( eller jag tror hon somnade där ett slag på sin soffa ) ;) Så jag lade Wille på soffan så jag fick sätta mig upp, nu är jag riktigt trött och ska snarre gå och sussa, tänkte bara glo här lite först.

Gossen var iaf jätte söt i sina nya batman kläder som han sover i :)

Bilder från idag:





Nu ska jag göra som Wille, sova! :)

Imorgon drar pappsen hans i väg, han for aldrig idag. Så imorgon ska jag och Wille vara på tu man hand :)
Nå lär vi ju sakna pappsen litegrand iaf :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0