Byn =)


Då var det mammadags igen. Jag, Wille och Bea satte oss i bilen idag och åkte ut till mamma/mommo i Nattavaara. Ja och så får vi ju inte glömma att vi hälsar på bror/mobbo Robban också :) Så här sitter vi nu, ok, Wille har jag just lagt så det är jag och mamma som sitter här vid köksbordet och lilla Bea ligger under. Robban donar med något inne hos sig. Imorgon blir det att åka in till stan igen.

Vi kom hit vid ett-tiden. Så vi for ut på en skotertur medans det ännu var ljust. Bea, jag och W i kälken. Mamma på skotern, efter lite mer än halva vägen omplacerade vi oss lite :)

Hojj, trött som vanligt den här tiden på kvällen.
Funderar på om man skulle kolla upp om det är nå bra på tv, då hade man kunnat lägga sig och slöa på soffan tills det blir dags att gå och sova :)
Lät som en bra idé.

Jag är så nyfiken på hur skissen på min blivande tatuering kommer att se ut. Jag hoppas iaf att jag blir nöjd, men är man missnöjd så ska man ju självklart säga till och be om justeringar, den ska ju faktiskt sitta på kroppen resten av livet :)

Nä. nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0