City today! HELLO?!

Jag höll helt på att glömma att det är måndag och att det innebär att det är City Akuten idag. VOJJ VOJJ!
Jag låg i badet och funderade i de tysta på om man kanske skulle slå i gång en film på bärbara och lägga sig i sängen och kolla den. Jag låg där i värmen och drömde mig bort.. DÅ, DÅ mitt i mitt tänkande så ploppade de bara upp en bid på City Akuts-gänget! Coolt, någon/något högre påminde mig...  :) Eller något. Jag visste knappt att det var måndag idag, det känns inte som det :P

Så nu sitter jag här och väntar... och väntar.. och väntar! :)


Ska söka lite fakta om frikyrkor, det kan jag fördriva tiden med.
Inte så kul men, religionsarbeten är inte ALLTID så kul!..

Nu hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0