Dagen



Dagen har gått fort idag. Den har bara rusat iväg tycker jag.
Jag började dagen med att kliva upp och göra i ordning Wille för dagis, lämnade honom där for hem igen eftersom min samhälls var inställd idag. Jag satt uppe en stund men sen kände jag för att gå och vila en stund, sagt och gjort jag sov till halv tolv. Då åkte jag upp till min söta farfar, vi drack varm choklad och surrade lite om ditt och datt. Sen for jag till engelskalektionen, där hade vi muntligredovisning på vårat grupparbete, det var kul :)

Efter engelskan var klockan halvfyra och det var dags att hämta lilleman från dagis. Vi for sen och hälsade på Willes moffa. (Off!-aa, som W själv säger) . Där var vi ända till klockan halvsju, då vi stressade till dollar-Tore och köpte ramar. Hem och tog tempen på lillgossen då han varit rosig om kinderna och varit varm. Jajjemen.. 38.7 i temp. alvedonade honom och lade honom sen i sängen. Han sover då än så länge, får se hur natten blir.

Vi hade på tal om den kommande natten en ganska rolig(ironi) natt förra natten.
Vi vaknade av att Wille grät, verkligen gall skrek i panik.
Han hade slitit av sig blöjan och kissat massor i sängen, så han var alldeles kall. Vi fick byta alla hans sängkläder, allt var blött! Han bara grät och grät.. skakade, han var helt panikslagen. Inte vet jag om det var det att han kissat i sängen och sen att det blivit kallt och obehagligt. Det tog iaf en lång stund innan han lugnat ner sig så han kunde somna om. Det här var vid tre på natten.

Nu ska vi kika någon film tror jag. Får se :)
Just ja, köpte en skitsöt kudde åt Wille från dollar.


Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0