finally fredag ! :)

Jag har försökt att komma in på internet i en timme men inte har det gått. Men efter andra gången jag startade om båda datorerna så gick det :) wiihooo! Jag tänkte att det ändå skulle vara typiskt om internet skulle lägga av nu, helst när Danne ska åka iväg, hela helgen (?). Då hade jag verkligen haft lite att göra.. nu har jag ju iaf Wille och min kära dator (med internet, annars skulle den vara heeeeeeeeelt värdelös!)

Så, frågan är ju bara då vad vi ska fördriva helgen med? Hm, förslag? :) Händer det kanske nå kul här i samhället just denna helg då jag är själv med lillkillen? :)

Jag kan bjuda på alldeles nytagna bilder på Willeman :)



Vi ska snart börja göra oss i ordning för dagis/skola :)
Bye för nu! :)
Lär ju garra bli en massa bloggande i dag / helg beroende på hur mkt/ lite jag kommer ha att göra :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad stor han har blivit!

Vad sött när han rynkar på näsan;p

2009-03-27 @ 10:14:00
URL: http://nutiopa.blogg.se/
Postat av: moster Rosie

Kanske ett besök av moster skulle passa. Då tar jag med kameran och fixar egna kort på lille charmige Wille :)

2009-03-27 @ 10:54:44
Postat av: Jessica & Maja

Om du känner för att umgås är det bara att du hör av dig...Kram

2009-03-27 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0