Fredag den.... 20e!


Stilig Wille i församlingsgården efter kusinen Enyas dop :)
Bild tagen av Kjellie :)


Idag blir det en promenad till dagis. Känns mkt skönt. Visst, det sägs att det blåser.. men va sjutton!? :)
Så ja, prommis dit, sen åker jag upp till skolan med Benna, sen pluggelipluggar jag där i 3 timmar, sen kommer Jenny och hämtar mig, kör mig till dagis där jag packar ner Wille i vagnen och traskar hemmåt :) Sen ska vi gå på marknaden, med Jenny :)

Nu ska jag och W äta frulle.

Ha en stört skön helg! :)

Kommentarer
Postat av: Tant_annci

Vad stor han ser ut! och världens stiligaste, sötaste och mysigaste förståss!

2009-03-20 @ 11:51:02
Postat av: jenny

va söt. och vad långt hår han har fått:)

2009-03-21 @ 09:29:07
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0