Gäsp!


Nu har jag släckt ner läggan, nu återstår bara att krypa ner under täcket. Jag är riktigt trött.. och det är nog länge sedan jag varit uppe så här sent, jag brukar sova vid den här tiden. Men nu har jag varot social med mammsen och Kajsa.. eller så social jag kunnat, har varit skitatrött. Men nu är dom ute och dansar så nu kan jag sova. Nog för att mamma kommer hem snart igen, hem och hem. Hit iaf :)

Fan, imorgon söndag. Det innebär att imorgon säger man att imorgon är det måndag. Usch, jag gillar inte måndagar, då har man en hel vecka skola innan det är helg igen. MEN ett STORT plus är ju att det bara är den här veckan nu kvar innan påsklovet, ååååh så skönt. Och gud vad vi ska mysa under lovet. Lite pluggande lär det ju bli ändå men.. inte på samma sätt iaf.

På tal om plugga så är det precis vad jag måste göra imorgon.. har en hel del här nu innan vi ska gå på lov. Prov, muntliga redovisningar, "uppsats". Blääää!

Men nu nattinatti. guuuuu vad jag ska sova!
Garra vaknar Wille också här under natten, har en känlsa av det men den behöver ju itne stämma. Vi ser ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0