Han har hittat den!


Nu har vi badat, satt pyjamas, tagit medde, ätit välling och sist men inte minst borstat bissingarna :)
Sen har vi sagt nattinatti :) Nu ligger Wille. Snart börjar Navy, den ska jag minsann se.. kanske man skulle räkna ett eller två tal i matten innan.. ska iag göra det efter. Känner mig lite matte sugen faktiskt, jag tror det är med uttryck kanske är min grej? :)

Jo förresten, jag kanske har nämnt Willes snorre tidigare men nu gör jag det igen. Haha. Han har hittat den!
Han har nu ett tag i samband med blöjbytet hållt på och dra och ha sig i den :P Sen när man har frågat vars snoppen är så har han pekat på den. Han tycker det är skitkul när man pratar om den, han har nu under en tid varit ganska jobbig att byta blöja på, han vrider och vänder och ska därifrån men inte sen han kommit på de där med snorren, då har det blivit som en kul grej, vi brukar säga att vi ska gömma snoppen (sätta på blöja). När vi sen satt på den så säger vi BORTA! :) Men nu hurrninini, nu drar han minsann in magen, tittar, känner och sliter i den! Sen håller han för den ibland och sätter handen för munnen och säger "baabaa" (borta!)

Vid badningen skulle han tydligen dyka ner och titta på den också :P haha.
Klart att han tycker det är konstigt att något utstickande där :D

Haha, gullungen min! :)

Nä nu flyger tiden i väg, jag kommer nog inte hinna räkna nå matte innan navy men skit samma :) ha.


Kommentarer
Postat av: jenny

haha Milo är också mkt för sin snopp just nu:P

2009-03-10 @ 20:02:16
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0