Just nu feberfri!


Ja, tidigare skrev jag ju att killarna sov. Efter det inlägget ringde jag till min storebror och frågade om han ville gå på marknaden, det ville han så vi har varit där och gått ett varv eller två. När jag kom hem ( alldeles nyss, kanske en kvart sen ) så sov fortfarande Wille. Han hade alltså då sovit i 5 timmar! Oh jisses! Men nu har han vaknat och är iaf feberfri för tillfället, skönt. Men än ska vi inte ropa hej. Sen kan man ju hålla tummen på att han inte får tillbaka den. Men det kan inte vara alvedonen som ännu håller den borta, för han fick alvedon klockan åtta. Så länge verkar den inte va ? Jag hoppas då inte det för då är det Willes kropp, endast kroppen som håller den borta, utan någn hjälp och det vore ju bra :)

Jag köpte 13 par sockar för 100 kr på marknaden. Nu håller W på att lasta ur och in dom i påsen, skitkul sysselsättning :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0