Love story


Wille är hemma igen! :)
Han kom hem för ungefär två timmar sen men han var så trött så han fick vila på en gång och nu sitter jag bara och väntar på att han ska vakna :) hihi. Jag vill kramas med honom.

Jag håller på att slänger över lite musik från datorn till min Zen så man har nå musik att sätta i öronen nu när vi ska sporta en hel vecka :P haha. Nä men jag funderar på att klä på Wille nu när han vaknar, sätta han i vagnen eller pulkan och iaf gå ut en stund, jag har bara inte bestämt mig om jag ska gå på en riktig långprommis eller om jag bara ska gå här mellan kvarteren, sen in till pappa och hämta min kamera bland annat. Jag vill föra över bilderna från den och sen fota nya. Nu har det inte fotas på 2-3 veckor. Trist!

Sen här någon dag ska jag sätta mig ner och välja och vraka bland alla miljoner bilder vi har, vilka som ska skickas in på framkallnings. Det är på tiden för en ny sådan.

Ja men åter till prommandet. Jag ids ju inte ta pulkan om vi ska på långprommis, men samtidigt så har vi så lite luft i däcken på vagnen så det är lite småtrögt att ratta den ;P Nåväl, extra träning :P

Imorgon har jag ju min klipptid ja :) Måste ringa tidigt på morgonen och höra exakt vilken tid jag hade. Jag minns att det var vid nio iaf, sen kommer jag inte ihåg om det var halv, kvart i eller kvart över :)

Nä nu hör jag min W.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0