min fredag


Åh vad glad jag blev nyss då jag loggade in här på bloggen och hade fått tre kommentarer, kommentarer är kul! :)

Dagen har bestått av skola, shopping och matlagning hittills. Jag köpte lite kläder till Willevilding. Han fick cheap monday bralla + tröja :) Tänke att jag skulle unna honom ( och mig ) det :) Jag köper alltid annars så billigt som möjligt eftersom han ändå växer ur kläderna så snabbt. Men nu så köpte jag lite dyrare, inte för att det var så farligt ändå.. näe, nu när jag tänker efter var det inte ens så dyrt, kring 250 kr bara. Men jag hade ju fått mkt mer för pengarna på lindex t.ex ;P

Sen hem och lagade köttfärssås och makaroner med broccoli på sidan om :) mmmm! Jag gillar broccoli numera, för hatade jag det :)

Snart kommer Jenzan, NU! :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: daniel

jag ska göra broccoli gratäng åt dig nån dag gumman=) älskar dig

2009-03-27 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0